Dan herken je waarschijnlijk ook:
-Twijfelen aan jezelf
- Pleasen
- Jezelf aanpassen
- Emotioneel uitgeput raken
- Vastlopen in relaties
- Zoeken naar bevestiging
- Disconnected voelen van wie je werkelijk bent
25+
Jaar ervaring
slagingskans
Vertrouwde begeleiding
Ik geloof...
Ik geloof niet dat we gerepareerd hoeven te worden. Ik geloof dat we laagje voor laagje mogen loslaten wat niet van ons is. Oude overtuigingen, patronen, pijn, energie van anderen, zodat jouw eigen licht weer zichtbaar wordt. Want wanneer je leeft vanuit jouw ware kern, verandert niet alleen jouw leven, maar ook dat van de mensen om je heen.
Ik ken als geen ander het pleasen, weg cijferen, twijfelen en angst om mijzelf te zijn. En ik ken de gedachten dat ik gerepareerd moest worden. Maar alles behalve dat...daar ben ik achtergekomen.
En dat ik precies wat ik jouw graag wil laten zien en ervaren. Je bent niet stuk, of doet het verkeerd. Je bent opweg om jezelf te worden, ongeacht wat de ander daar van vind.
Eng? Ja, zo voelt het waarschijnlijk nu nog. Maar ik help je met alle liefde om die angst te doorbreken. Vanuit wederzijds respect, vertrouwen en veiligheid.


Ik werk niet vanuit standaard protocol


Iedere sessie ontstaat vanuit afstemming




Gevoelig zijn voor energie.
Hun intuïtie willen vertrouwen.
Meer rust willen ervaren.
Zichzelf willen helen.
Hun spirituele gave willen ontwikkelen.
Voelen dat ze anderen mogen begeleiden.
Je hoeft nog niet te weten hoe, alleen bereid zijn om jezelf te ontmoeten.


Ze voelen dan hun lichaam de kans krijgt om te herstellen, en opnieuw op te laden.

Ze merken dat het vertrouwen op hun gevoel groeit, waardoor zij zich niet meer aanpassen. Het gevoel van veiligheid groeit.

Helderheid en richting
Helderen kijk naar wie zij werkelijk zijn en niet meer wegcijferen voor een ander

Ze vertrouwen op dat wat zij voelen ook juist is

Dat je niet langer twijfelt aan jezelf, dat je precies weet wat van jou is en wat van de ander. Dat je jouw intuïtie volledig vertrouwt. Dat je rust ervaart, niet alleen in je lijf maar ook in je hoofd. Dat je weer zelf leert op te laden, en durft te kiezen voor jezelf en wat jij nodig hebt. Dat je weer leeft vanuit jouw hart, en dat je nee durft te zeggen als het voor jouw niet goed voelt, zonder dat je je daar dan schuldig over voelt.
Dat is de reis die ik graag samen met jouw wil maken.
Jarenlang zocht ik het buiten mezelf.
Tot ik ontdekte, dat alles waar ik naar verlangde, al in mij aanwezig was.
Nu begeleid ik vrouwen met dezelfde roep. Niet omdat ik alle antwoorden heb, maar omdat ik weet hoe het voelt om jezelf kwijt te zijn.
Maar vooral... hoe bijzonder het is om weer thuis te komen bij jezelf.